divendres, 21 de juny del 2013

¿Alliberament gai?

L'altre dia vaig llegir a El País aquesta notícia que em va deixar parat: "Un niño gay consigue retirar un premio a un político homófobo en EE UU". Amb només 11 anys. El que em deixa parat no és que engegui una campanya política benintencionalda -els bons nens s'apunten a les bones causes dels seus educadors per rebre la seva aprovació-, sinó la seva aplaudida auto-identificació com a gai.
Les polítiques d'identitat cada vegada més rígides. És a dir, no cal ni que arribi el canvi hormonal amb el que es desperta el desig per a que a aquest nen ja es pugui identificar a si mateix en una sexualitat que ni tan sols pot experimentar.
Em pregunto si els seus educadors, amb aquest fanatisme de la definició, pensen simplificar els complexos vaivens de l'amor i del desig, (no sé si els seus o els del nen). Front a la incertesa, identitat, i ja no cal discutir més. En aquest cas el transfons cultural és el típic del vMeme verd o post-modern: absolutització de les identitats parcials.
Tanmateix em pregunto com respondrien aquests postmoderns que tan celebren la gesta d'aquest nen mediàtic si es plantegés un cas invers; imaginem-nos una notícia així "Amb el suport dels seus pares i professors (suposem un col.legi de capellans...), un nen d'11 anys proclama la seva heterosexualitat i promet mantenir-la la resta de la seva vida en una carta adreçada al front GLBT on els exigeix que mai es dirigeixin a ell". Em temo que els escarafalls dels grups d'alliberament es sentirien de lluny, i amb prou raó. Els nens són nens, i tenen els seus propis maldecaps, prou diferents dels adults; "adultitzar-los" així em sembla un maltracte.
Front a la ideologia de l'alliberament per la definició ("Què passa!?: sóc gai, sóc negre,sóc blanc, sóc català, sóc espanyol, sóc definitivament X...") tan pròpia d'un postmodernisme malaltís, m'inclino per l'alliberament de la definició: "ÉSSER" a soles, sense objecte, i cada vegada menys.
Seria bonic que l'alliberament (sexual, gai, hetero -qualsevol etiqueta) consistís en això: en alliberar-se de la necessitat de definir-se, i per tant, de la necessitat lluitar per defensar i preservar aquesta identitat. Amb notícies com aquesta veig amb tristesa i astorament com el corrent cultural va en direcció contraria. I molt em temo que els infants acabin pagant els plats trencats de la confusió i la incertesa dels adults.

dilluns, 17 de juny del 2013

La violación de la paternidad

Por Gunther Ende. El blog integral

Presentamos en forma de preguntas y respuestas
uno de los temas tabú de nuestra sociedad, el de
la violación de la paternidad por parte de mujeres
que esperan conseguir alguna clase de beneficio.


¿Qué es la Violación de la Paternidad?
Es obligar a un hombre a tener un hijo que no ha deseado tener.

¿Cómo puede producirse algo así?
Es muy común, aunque no suele salir a la luz ya que es un tema tabú. Una mujer mantiene relaciones sexuales con un hombre con la secreta intención de tener un hijo suyo. Le engaña diciendo que puede eyacular sin miedo dentro de ella. La mentira consiste en comunicarle que está tomando la píldora, que tiene un DIU o bien que se encuentra lejos del día de la ovulación.

¿Por qué hace eso una mujer?
Usualmente para no perder a su hombre, para atarle a ella para el resto de su vida. Es un acto desesperado de miedo en el que se crea una vida humana por puro egoísmo. Y sin el consentimiento previo del futuro padre.

¿Se podría abogar por la tipificación como delito de un acto así?
Crear una vida humana para un fin personal, y engañando a la pareja, debería ser tipificado como delito muy grave. Su nombre correcto es Violación de la Paternidad.

¿Por qué se denomina Violación de la Paternidad?
Porque la paternidad debe ser voluntaria y de libre elección, no impuesta por otra persona. Imaginemos que un hombre lograra extraer un óvulo de la mujer con la se está acostando y consiguiera crear un bebé. Luego imagina que le entrega el bebé a esa mujer, quien pasa a ser madre en contra de su voluntad. El mundo se escandalizaría de que un hombre hiciera algo de ese calibre. Pero cuando sucede al revés, cuando es la mujer la que perpetra un acto tan grave, nadie parece inmutarse. Es un ejemplo más del machismo solapado de una sociedad falsamente igualitaria.

¿Es necesario exponer públicamente estos casos?
Es imprescindible hacer público un acto que es por desgracia demasiado común, que es tomado muy a la ligera por mentalidades machistas, y que urge clasificar como delito muy grave contra la dignidad de los niños y de los hombres.

¿Cómo probar algo así?
Esa es la coartada que tienen las mujeres que han violado la paternidad de sus parejas. Puesto que es muy sencillo decir que se trató de un accidente casual, ambos progenitores están obligados a cuidar del bebé. Sin embargo, la realidad es que en un elevado número de casos no se trata de accidentes, sino de simple y pura premeditación por parte de mujeres de mentalidad primitiva. Hemos de encontrar medios para denunciar la Violación de la Paternidad. 

Fuente: http://www.elblogintegral.com/2013/05/la-violacion-de-la-paternidad.html